-

vrijdag 22 maart 2013

Uitvinding van de eeuw - Shazam App

 
 
Ik vind het echt een uitvinding van de eeuw. De App - SHAZAM. Deze App voor je smart-phone is een muziekherkenner. Als je de App aanzet, scant hij de muziek en geeft de artiest en het nummer. Ik ben nu eenmaal niet heel goed met namen en artiesten. Ik herken wel veel. Maar kan er dan meestal geen naam aan plaatsen. Deze App heeft al voor veel; "Ojaah" momenten gezorgd.
 
Maar ook als ik iets nieuws hoor en er blij van wordt, zet ik deze App even aan. Ik onthoud toch niet wat er op de radio gezegd wordt over de artiest, off het wordt helemaal niet benoemd.
 
Zo heb ik vandaag de App weer gebruikt. Er kwam een heerlijk pop liedje voorbij, dat lekker klonk en al snel bleef hangen. Even de herkenner aan en zo ontdekte ik vandaag de winnaar van POP IDOL AMERICA 2012 - Phillip Phillips. Misschien voor sommige al een oude bekende. Hij won het namelijk al een jaar geleden. Maar voor mijn volledig nieuw. Maar wat maakt deze man (of jongen, met z'n 20 jaar, of mag dat niet zeggen) fijne muziek.
 
Ik zou zeggen, google hem even, of kijk gewoon even de link hieronder. Easy modus aan en genieten.
 
Liefs, Karin
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten